10/7/08

Los trabayos de la Ponencia conviértense en "los vagos de la ponencia"

Fizo ya ocho díes que Fernando Lastra, ponente pol PSOE na comisión de reforma l'Estatutu, dixo que'l tema de l'asturianu nun-yos llevaría nin cincu minutos y asina foi.

El trabayu de los ponentes del PSOE y del PP llimitóse a "copiar y apegar", camudando los trabayos de la ponencia en "los vagos de la ponencia". El testu aprebau pa la reforma del artículu 4u. del Estatutu d'Asturies ye calcáu al del Estatutu aragonés.


Llei Orgánica 5/2007 de 20 d'abril, de reforma del Estatutu d'Aragón.

Artículo 7. Lenguas y modalidades lingüísticas propias.

1. Las lenguas y modalidades lingüísticas propias de Aragón constituyen una de las manifestaciones más destacadas del patrimonio histórico y cultural aragonés y un valor social de respeto, convivencia y entendimiento.


Esto ye too lo que tan dimpuestos a trabayar por una solución pa la llingua d'Asturies, nada.

Copiar y apegar la regulación de les llingües d'Aragón, que toi por apostar que nun saben un res d'elles, que nun saben cuántos falantes tienen, que nun saben cuala ye propia y cuala non, que nun saben nada nin de L'Altu Aragón nin de La Franxa.


Copiar y apegar, asina respuenden a la única demanda de la sociedá asturiana pa col Estatutu d'Autonomía, la única que moviliza, que debate, que participa, que busca soluciones y que ta dimpuesta a negociales y la única que xustifica la esistencia de la "Ponencia", que notru casu sedría poco más qu'invisible.. Como dixo el Conceyu Abiertu pola Oficialidá, "tan recoyíes toles propuestes que mos fizo el Partíu Popular, la cooficialidá, la llibre eleición, desarrollu...", y ¡qué más da, si cuando el CAO fai entrega del testu demandáu pol PP, ésti ya había pactao otru col PSOE!.

El so desprestixu ye tal, la so incompetencia tan grande, la so ética tan difuso, señores ponentes, señores diputaos, señores políticos, que de nun ser porque'l puestu ye fixu, prauticamente vitaliciu, ya que si nun tan equí tarán nuna fundación o nun conseyu d'alministración o nuna direición xeneral o empresa pública, el so futuru diba ser mui negru, porque dubio que seyan a cubrir el impresu de la beneficencia ensín un modelu al que plaxar. Asina y too creo que deberíen renunciar a les dietes polos "trabayos de la ponencia", y disolvela. La sociedá asturiana nun puede permitise pagar pa que xueguen a les "mariquites".