31/7/08

"Al PSOE vamos acabar reclamándo-y los mesmos derechos y llibertaes que al franquismu"

El PSOE pierde les sigles "s" y "o".
Pablo Fernández, Secretariu d'Organización del Bloque por Asturies
El Comercio

Efeutivamente, el PSOE, sobre too nel nuesu país, perdió los sigles 'S' de socialista y 'O' de obreru, quedando-y d'esta mena tan sólo les sigles de Partido Español (PE), lo cual permite-y un marxen bien afayaizu pal averamientu al ideariu y les polítiques del PP (PE-PP). Esto explica la bona sintonía que hay ente estos dos partidos y explica la zuna que'l PE tien pa col aconceyamientu programáticu con IU-BA-LV. La consecuencia directa d'esto ye'l xorrecimientu ensin precedentes de les polítiques neolliberales que nos azoten nestos momentos a la mayoría de la sociedá asturiana, ya que esti averamientu cada vez más descaráu y ensin complexos hacia estes polítiques neolliberales, tan suponiendo una pérdida de derechos y de calidá de vida como nunca enantes se diera: hay exemplos abondo d'esto qu'acabo de decir, como'l xorrecimientu de les privatizaciones de los servicios públicos, los contratos basoria que se fain a los trabayadores que dependen d'organismos institucionales, les polítiques urbanístiques y ecocides al serviciu de la codicia de los esperteyos de la construcción, l'asimetría fiscal favoratible pa los más poderosos, etcétera. Teniendo too esto en cuenta, prestaríame destacar un casu muy significativu de lo anteriormente dicho, y que non ye otro que'l 'remocique' que se-y quier dar al Estatutu Asturianu. Este remocique, bien de la mano del PE y del PP. Pa ello, el PE fixo un castiellu kafkianu pa defendelu del restu de la sociedá asturiana y, de pasu, dio-y les llaves de la portiella trasera al so collaciu del PP (ya ven pa qué usa el señor Areces el denominau 'votu útil').
Too esto ponse de manifiestu cuando los diferentes actores sociales del nuesu pueblu coinciden en les demandes que-y faen al PE: más participación, más tresparencia, más pluralidá, en definitiva, más democracia (como nun cambien de actitú, al PE va acabar reclamándose-y los mesmos derechos y llibertades que se-y pedia'l franquismo). Los derechos sociales y llingüísticos, per otru llau, queden arrequexaos d'afechu y, polo tanto, pésllase d'esta mena un marcu estatutariu fechu al marxen de la sociedá: too pal pueblu pero ensin el pueblu (¿a qué suena esto?). Asturies nun pue permitiese la pérdida, una tres otra, d'oportunidades pa modernizase y pa ponese'l mesmu nivel de los otros territorios del Estau. Dende esta perspectiva, la 'coreanización' pola que tan sofitando los dirixentes d'esti PE n'Asturies (Areces y Javier) ye abondo preocupante y pon de manifiestu que la pérdida de les sigles del so partido enantes mencionada, non ye casualidá, sinon que respuende a una estratexia perfectamente diseñada, que tien como oxetivu caberu l'algamamientu del poder como sentíu últimu de toes les sos operaciones polítiques.
Por eso, toda cadarma ideolóxica, supón dende esti enfoque de la FSA, un verdaderu pilancu, ya que obligaría a tener que xustificar todes les actuaciones polítiques, y reduciría notablemente'l marxen de maniobra pal desendolcu de les mesmes. La coherencia colos principios ideolóxicos que defende una organización ye siempre una brúxula que pa algunos-yos marca'l camín a seguir, y pa otros les vergüences a tapecer: en definitiva, que'l exerciciu del poder non sería el fin últimu y, polo tanto, lo meyor y más conveniente ye desfacese de too'l llastre ideoloxicu que lo faiga más 'abegosu' P(SO)E.