30/7/08

Abeyando ente'l nacionalismu y el collaboracionismu: Izquierda Xunida

Izquierda Xunida d'Asturies nun alcuentra sitiu nel que añerar y ta principiando a paecese al PP que tanto crítica. La moda de dir al debalu patentada per Ovidio Sánchez, Joaquín Aréstegui, Gabino de Lorenzo... diciendo güei que blanco, mañana de roxo y pasao que prieto va calando na coalición Izquierda Xunida.

A la rebalguina del ritmu que-yos marque'l PSOE, un día glayen, otru rinse y otru lloren; Valledor diz que nacionalismu y referérendum estatutariu, Jesús Iglesias que pautu col gobiernu y no se quien que refundación. Equí tan les declaraciones d'estos díes.

Francisco J. García Valledor:
  • Agora lo primero pa Izquierda Xunida, xunto al Bloque y Los Verdes había ser principiar a trabayar na creación d'una fuerza política asturiana nueva a la que s'incorporaren sectores d'izquierdes, ecoloxistes y asturianistes que güei nun tan en nengún sitiu o tan n'otres fuercies polítiques.
Jesús Iglesias:
  • Si Areces rectifica, pué haber alcuerdu.
  • Cualquier posibilidá de negociación tien que pasar pela revisión y rectificación de polítiques y iniciatives que se punxeron en marcha a lo llargo d'esti añu de gobiernu en solitariu.
Dempués d'esti xaréu, nun somos quien a imaxinar a Alvarez Areces algamando dengún pautu con un Bloque d'Izquierdes Asturianista.

Nun somos quien a imaxinar que Izquierda Xunida d'Asturies (refundada o ensín refundar) seya, como diz Jesús Iglesias, quien a pautar con Areces dempués de lo que tenemos vivío n'estos caberos meses.
La parte "bona" del asuntu ye que zarráu el procesu de reforma estatutaria y consumáu el xenocidiu políticu, cultural y democráticu n'Asturies ya nun habria problema pa tener un conseyeru/conseyera de Cultura d'Izquierda Xunida, d'Andecha o del independentismu irlandés, seguro que'l PSOE diba poneyósla en bandexa de platín.

¿Tará dimpuesta Izquierda Xunida a pasar la páxina del Estatutu?.
¿Ameriten cuálu y cuántu sedría el costu eleitoral?.