25/5/08

Un ex-chatarreru merca "La Voz de Asturias" que va siguir na órbita'l PSOE.

El Grupu Industrial Alfonso Gallardo, ye'l nuevu dueñu del Grupu Zeta, editora de medios de comunicación n'España ente los que tan La Voz de Asturias y El Periódicu, con cabeceres en Cataluña, Aragón, Andorra y Estremadura, Interviu y delles publicaciones especializaes amás d'Ediciones B.

Alfonso Gallardo ye un industrial estremeñu que se fexo a sigo recoyendo chatarra con un pollín polos pueblos del sur de Badajoz, llegando a montar un imperiu siderometalurxicu al que sumó refineríes, cementeres y medios de comunicación a los qu'amesta agora el Grupu Z.

Trabayaor, católicu practicante y nada gastizu, ésti paez ser el perfil del nuevu propietariu del periódicu asturianu "La Voz de Asturias" que de seguro valdrá más de lo que cargaba fai unos trenta años el pollín en chatarra.

La necesaria tresformación teunolóxica de los medios del Grupu Z, y de La Voz de Asturias sobre too, facía necesariu un desembolsu de perres que los anteriores propietarios nun podíen o nun taben dimpuestos a realizar.

Les publicaciones del Grupo Z que xunta'l El Correo de Andalucía y el Diario de Jaén, que ya yeren propiedá d'Alfonso Gallardo, van siguir na órbita ideolóxica del PSOE, agora en llinia direuta cola productora MediaPro y'l diariu El País.