14/5/08

El principiu d'igualdá nun puede confundise col principiu d'uniformidá.


"El principiu d'igualdá nun puede confundise col principiu d'uniformidá".
Meritxell Batet, diputada del PSOE.

Con esta consideración los diputaos del PSOE por Asturies y el restu de representantes del partíu nel gobiernu refugaron ayeri martes, nel plenu del Congresu de los Diputaos, la proposición non de llei presentada pol PP na que se pidía que nes escueles catalanes fora posible ufiertar enseñanza dafechamente en castellán.

Qué diferencia más abismal énte esta defensa que fan del catalán los diputaos del PSOE por Asturies cola actitud que tienen, xunto a la FSA-PSOE, pa cola llingua d'Asturies.


Nel propiu territoriu onde foron elexíos y ónde gobiernen, refuguen el derechu a la oficialidá de la llingua propia
en igualdá de condiciones cola oficial del estáu, sacralicen el uniformismu llingüisticu del castellán y bendícenlu como azote de pantasmes nacionalistes. Y too ello ensin que se-yos arrugue el baberu nin un rispiu.

Queremos que salgan Celesto Suárez, Carcedo y Alvaro Cuesta y tamién Migoya, Lastra, Javier Fernández, Jesús Gutiérrez, Lastra y Areces, faigan otru exerxiciu de vergoñosu malabarismu políticu y que mos digan cómo, cuándo, ónde y quién convierti una de les llingües cooficiales en obligatoria.

Vía| L'Avui, Lne