6/4/09

Jesús Iglesias d'Izquierda Xunida xustifica'l trapacerismu políticu al serviciu de la plutocracia.

Foi esta mañana mesmo, nuna rueda de prensa na sé d'Izquierda Xunida y en cuenta de la rotura de la disciplina de votu de Francisco J. García Valledor na votación de la Moción que pedía la suspensión de la evalución docente, onde el Coordinador de la coalición Jesús Iglesias fizo un auténticu exerciciu de trapacerismu políticu y defensa de la partitocracia y tamién de la plutocracia que, polo que se ve, son les nueve y señeres cumes de la Izquierda Xunida convidada a pañar les migayes del poder del Gobiernu d'Asturies dempués del so pautu colos socialistes.

Nun faló Iglesias de coherencia, llibertá, idegues, izquierda, socialismu, igualdá, trabayaores, democracia, progresismu, principios... nin siquiera de debate, diferencies nin negociación. Faló nidiamente de lo que vien d'arréu:
  • Ye meyor enquivocase dientro la organización que aceñar fuera.
Tampoco dixo la verdá, porque n'esti casu nun había enquivocu, Valledor votó en conciencia y coherencia ya Izquierda Xunida nun s'enquivocó sinon que mudó adréi. La verdá ye que qu'el idegario d'Izquierda Xunida ta, dende la so entrada nel Gobiernu, al serviciu de la plutocracia y a la total disposición de la estaya socialista y de les migayes que-yos echen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario