24/10/14

Uviéu va ser güei l'escenariu del primer "cara a cara" ente la castra y l'alternativa de cambiu.

La esquierda alternativa, plurinacional y abiertamente republicana aconceya güei na capital d'Asturies. Les Marches pola Dignidá y les manifestaciones de la Corriente Sindical d'Izquierda arrexunten a colectivos d'Izquierda Xunida, Podemos, Equo, el SAT y Amaiur. Una esquierda tradicionalmente dixebrao aguiyonada pola irrupción de nueves fuerces y col retu de poder vertebrase en llistes úniques, lo que pa munchos resulta quiméricu. Les Marches pola Dignidá tán integraes por asturianos y por activistes llegaos del Estáu y van partir a primer hora de güei de La Pola Siero, Xixón, Avilés, Llangréu y Mieres. A los dos de la tardi van aconceyar nel Campu La Llosa. Dende ellí van salir en dirección a La Escandalera a la hora prevista pa la manifestación contra los reis.

"UNA EXHIBICIÓN OBSCENA"

Alberto Garzón, posible cabezaleru estatal d'IX al curtiu plazu; Juan Carlos Monedero, de Podemos; Diego Cañamero, del SAT; Juan López de Uralde, d'Equo; Sabino Cuadra, d'Amaiur, son les cares visibles d'un foru social que caleció motores ayeri.

Los colectivos denuncien el parasitismu de la monarquía y de la corte que los arrodia, que la so máxima espresión ye la ceremonia del Teatru Campoamor y l'antepar del Hotel Reconquista. “Una obscena exhibición de poder, riqueza y privilexos”, como sorrayen los organizadores.

Los colectivos de la esquierda republicana reivindiquen la soberanía popular y denuncien la destrucción de los servicios públicos esenciales y del texíu granible. “Oponémonos a la escandalosa situación de probitú y desigualdaes causaes pola avaricia de los ricos, reivindicando la preeminencia del interés xeneral frente al particular”, afirmen dende la plataforma Somos Reales.

CORDÓN POLICIAL

La presencia de los miles de manifestantes va tar controlao por un cordón policial ensin precedentes na ciudá. Nin nos peores momentos del terrorismu etarra llegó a haber una concentración de fuerces de seguridá como la de güei. Más de 600 policíes van desplegase nun radiu bien estrenchu y van convertir la capital nun espaciu altamente xixiláu. Les fuerces de seguridá tán n'alerta y preven que puedan reeditase los incidentes que se producieron en Madrid mientres el pasáu mes de marzu.

L'alcalde d'Uviéu, Iglesias Caunedo, principió a calecer les manifestaciones faciendo un llamamientu públicu a que la ciudadanos ensamen a elles. Los organizadores acusáronlu de criminalizar los actos alternativos.


d'asturias24.es

No hay comentarios:

Publicar un comentario