24/10/14

"Tornaron los grises a Uviéu"

El Voceru d'Izquierda Xunida nel Conceyu d'Uviéu, Roberto Sánchez Ramos, manifestó esti vienres ante l'esplegue policial por cuenta de la ceremonia d'entrega de los Premios Príncipe d'Asturies que "tornaron los grises: la Delegación del Gobiernu central y la policía nacional nun respeten la decisión xudicial y esforcien el derechu constitucional de manifestación."

Pa Sánchez Ramos "ye absolutamente intolerable que la Delegación del Gobiernu y la Policía Nacional repriman el derechu constitucional de manifestación. Nun se ta respetando la decisión xudicial y hanse fincáronse valles pa que nun podamos manifestar la nuesa opinión so la monarquía, la familia rial, los premios príncipe y sobremanera esti espectáculu".

"Paez que los grises volvieron pa protexer a una castra que sigue viviendo bien a cuenta de toos. Muncha policía poca manifestación ye lo que quieren quien s'amuesen obscenamente primero de too n'Uviéu.

Esiximos respetu a la Constitución, al nuesu derechu a falar, a opinar a dicir, queremos menos policía y menos miéu a la xente", conclúi'l conceyal d'IX.

No hay comentarios:

Publicar un comentario