27/1/09

La Xunta Moza denuncia que la Escuela Maxisteriu revuélvese escontra l'asturianu

La dirección de la Escuela de Maxisteriu pretende eliminar a la llingua asturiana de los nuevos planes d’estudios qu’han aprobase pa la so adaptación al conocía Plan Européu de Bolonia.

Amás, esta dirección d’escuela quier facelo a la mayor urxencia, el prósimu xueves 29 va votase la propuesta sobre les menciones qu’han acompañar los estudios troncales d’Educación Infantil y Primaria.

Les menciones de la propuesta de la dirección son: Llingua Española, Matemátiques, Conocimientu del Mediu, Educación Física, Educación Especial y Educación Artística. Nun hai sitiu pa la Llingua Asturiana, colo que de salir alantre los estudios d’asturianu necesarios pa la formación del profesoráu desapaeceríen dafechu.

La Xunta pola Defensa de la Llinga Asturiana y la Xunta Moza valoren esti nuevu ataque como’l más grave d’estos últimos trenta años, yá que de consumase pondría en cuestión la presencia de la llingua asturiana nel sistema educativu.

Concentración de protesta esti xueves en Llamaquique

Por ello, la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana y la Xunta Moza convoquen d’urxencia una concentración de protesta’l prósimu xueves 29 a les 11:30 delantre la Escuela de Maxisteriu, nel Campus Universitariu de Llamaquique n’Uviéu.