27/6/08

"Una solución pal llunes": los enzarraos nel Claustru de la Universidá consiguen que'l rector entaíne.

El grupu de 15 estudiantes enzarraos nel Rectoráu en protesta pola supresión de la especialidá d'asturianu de la propuesta de titulación de grau aprobada pola Xunta de la Facultá de Filoloxía instaláronse nel Claustru, tres caltener una conversación col rector, Vicente Gotor.

En declaraciones a Europa Press, un voceru del grupu, esplicó que'l rector díxo-yos, tres entrar nel Rectoráu, que necesitaba esti fin de selmana pa buscar una solución, tres la crisis surdida pola dimisión d'Ana Cano, ex decana de la Facultá de Filoloxía, de magar la decisión de la Xunta.

Nesti sen, ellos manifestaron al responsable académicu la so intención de "permanecer ellí indefinidamente hasta que se busque una solución". Entós, el rector accedió a permitir que los mesmos s'instalen nos pasiellos del claustru universitariu, onde aseguren que van quedar hasta que s'igüe la cuestión. Los estudiantes destacaron l'actitú "correcta" del rector, y encamentáronlu a "nun mentir" y cumplir "los sos compromisos electorales" pa cola llingua asturiana.