15/11/14

El Secretariu Xeneral de PODEMOS apuesta por un Estáu Plurinacional.

Pablo Iglesias, Secretariu Xeneral de PODEMOS, amosóse "fartu" d'una concepción d'España "agresiva" que diz a caúnu qué idioma tien de falar. "España ye un país de naciones, por eso apostamos por un procesu constituyente que dexe abrir el candáu del 78'.


5 comentarios:

  1. Nel mapa Asturies tien d'aportar fasta la Ría l'Eo. Colonialismu gallegu non, gracies.

    ResponderEliminar
  2. Xuanxo, el mapa ye ún de los los muchos que se puen atopar n'internet y a efeutos meramenti illustrativos de la anuncia. Camiento que lo importante ye'l que se reconoza la plurinacionalidá del estáu y conseguir qu'Asturies tome la delantera nesti procesu y dexe de dir a rebufu d'intereses ayenos que mas qu'esfarrape social, económicu y cultural nun mos aportó hasta agora.

    ResponderEliminar
  3. Gracies pola desplicación. De toes formes Podemos entá tien d'incluyir a Asturies ente les nacionalidaes y la oficialidá del asturianu d'un mou nidiu nel so programa eleutoral.

    ResponderEliminar
  4. Dafechamente d'alcuerdu... sicasí, si vamos a un procesu constituyente tendrá que ser Asturies, los asturianos, el so gobiernu y los sos representantes los que, toos al empar, tendremos que decidir ónde, cuando y como nos queremos asitiar. Naide nun nos va regalar nada, o esconsonamos o perdemos otru tren, puede que l'últimu.

    ResponderEliminar
  5. Sus habeis Meao por riba de LLion...gorrinos porreros asturianus...

    ResponderEliminar