11/4/07

El PSOE desixe de la direición del PP sofitu pa con les sos polítiques escontra l'asturianu.



El secretariu d'organización de la FSA-PSOE, Jesús Gutiérrez, dirixóse ayeri al PP pa que faiga pública la so postura pa cola oficialidá de la llingua d'Asturies al tiempu que rescampló la posición del PSOE a la escontra polo que la mesma supón d'obligación de l'alministración a protexela, conservala y da-y puxu.


Nel entamu ta la carta unviada per Gabino de Lorenzo, alcalde del Conceyu d'Uviéu, a Alvarez Areces na que facía comparanza del "cercu" que los gobiernos central y autonómicu tienen pa cola capital y el qu'el Gobiernu d'Asturies tien pa col asturianu.
(
Amigu Vicente, espero que nun t'enfades porque escriba n'asturianu pues
fáigolo porque lo siento y tamién por solidaridá, porque la verdá ye
que-y tienes puesto un cercu tan altu como'l que sufrimos na capital
del Principáu que presides).Ver lne.

Paez que a dos meses escasos de les elleciones, y con tantu cercu, los socialistes principien a carecer de los nervios y ya güeyen un nuevu cercu, ésti de los ellectores pa coles sos candidatures.

La verdá ye que dende los tiempos de la dictadura enxamás se faló tanto n'Asturies de "represión" como entagora. Represión llingüistica, de manifestación, d'opinión. Multes, despidos, denuncies y detenciones, pieslle de medios de comunicación...

¿Va a ser la política llingüistica del PSOE el principiu del fin de los socialistes n'Asturies?. Va ser que sí. Hasta al so secretariu d'organización-y da llerza la perda de votos non ya a favor d' Izquierda Xunida-Bloque, Unidá Andecha-IAS o Unión Asturianista URAS-PAS que la habrá y muncho, sinon tamién con destín al PP; dicho por Jesús Gutiérrez. Ver lne.

Dende equí convidamos a tolos votantes socialistes a emigrar col so votu seya a onde seya, onde meyor s'atopen, en la seguranza que naide nun los va asonsañar nin nomalos lleendes urbanes.

El principiu del fin... sinon al tiempu.

No hay comentarios: