2/3/07

El Gobiernu d'Asturies ordena el pieslle d'un mediu de comunicación.

ImageChef.com - Create custom images








El viceconseyeru d'Alministraciónes Públiques, Luis Iturrioz (PSOE) unvió una carta al Direutor Xeneral de Retevisión, (sociedá concexonaria encargada de la emisión de les siñales televisives), na que ordena la sospensión de la siñal d'emisión de Teleasturias, cadena de televisión que nun consiguíó una frecuencia nel caberu consursu de llicencies de Televisión Dixital Terrestre (TDT).

Teleasturias sostién que la Llei de TDT permite a les emisores siguir seis meses más n'antena dende la resolución del concursu. el cualu otorgó el pasáu mes de xineru la única llicencia d'emisión d'ambetu autonómicu a la Productora Asturiana de Televisión, S.A. empresa venceyada col grupu de comunicación PRISA.

Ye xeneral la opinión qu'esti pieslle ye prematuru ya illegal polo que Teleasturias presentará querella criminal escontra el Presidente d'Asturies Vicente Alvarez Areces, el Conseyeru y el Viceconseyeru d'Alministraciones Públiques. Amás fan un llamáu a concentrase na Plaza La Escandalera d'Uviéu pa güei vienres a les 13.00 hores. Tamién paez que va haber concentraciones delantre les cases conceyu de toa Asturies.

Nun ye la primer vegada que dende un Gobiernu d'Asturies se tomen midies polítiques escontra medios de comunicación; nel añu 2001 un gobiernu socialista presidíu tamién per Vicente Alvarez Areces, retirába-y a Radio Sele, emisora en llingua asturiana, una llicencia d'emisión comercial llegalmente otorgada per un gobiernu anterior presidíu per Sergio Marqués. Daquella Radio Sele llevó el casu a los tribunales, que fallaron al so favor y a la restitución de la llicencia. La sentencia entagüei ta incumplida per parti'l gobiernu.

Nel casu de Teleasturias, ésta encuéntrase nuna situación "allegal" y nun sedría lo mesmo, lo que se dirime ye si esti "apagón" repentín, ensín dexar pasar los seis meses que marca la Llei de la Televisión Dixital Terrestre, nun se deberá a que Teleasturias ye un mediu críticu col gobiernu y a que les elleciones autonómiques y a conceyos son d'equi a tres meses y la so influencia fora dañible pal presidente y el so partíu.

Nun ye l'unicu problema, tamién tan les repercusiones del xuiciu de Morala y Carnero (CSI) que criminaliza les movilizaciones de la naval y per estenxón toos los conflictos llaborales, les denuncies escontra sindicalistes del SUATEA "per romper un cordón policial", cargues policiales descomanaes escontra los trabayaores de la sanidá, les denuncies y detenciones de contino escontra militantes o manifestantes asturianistes, l'intentu d'esborrar la llingua asturiana de los colexos, estitutos y hasta de la cái, les denuncies per "poner pegarates enes faroles de Llangréu", per pidir la oficialidá de la llingua, per manifestase.... "per insultar a l'autoridá"...

Y a too esto, na canal autonómica de televisión (TPA), nun se fala más que de xornaes gastronómiques, fiestes, "turistes que mos visiten" y demás caxigalines, o seya... EL PAIS FELIZ (El Presidente Areces y la Conseyera de Cultura Ana Migoya tienen vezu referise a Asturies como'l "Parque Temáticu").


Nun sé... "Estáu de sitiu". Película de Costa Gavras.

No hay comentarios:

Publicar un comentario