17/10/07

La oficialidá del asturianu ye la única reivindicación que se caltién viva y medra de magar hai democracia.

Munchos otros drechos colectivos ya s'algamaron cuantayá. La galbana de les élites polítiques y les instituciones autonómiques d'Asturies sofitada per unos medios de comunicación combayones ya inmovilistes, fai qu'el retu seya per abegoyu pa la capacidá que la sociedá asturiana tien de movilizase dí tres dí y añu tres añu con denuncies, comunicáos, manifestaciones, festivales, alcuentros...

Planes de Normalización que nun se cumplen y presupuestos qu'acaben en la Cuenta de Resultaos de los medios informativos contrarios a la propia normalización del idioma son el llaváu de cara d'unes instituciones que davezu tamién reciben el vergoñosu sofitu cómplice ya endogámicu d'asturianistes mui nombraos a los q'un carguín y un sueldón n'Alministración camuda-yos el supuestu ya interesáu idegariu.

Asina y tóo, vamos siguir nesta xera democrática porque nun vivimos d'ello. Lluchamos pol reconocimientu d'un drechu, con entusiasmu ya ensin estremismos foínos. Los estremistes ya intolerantes son los qu'engafenten, los que muden, los que utilicen el poder pa medrar, los que dividen, los enganchaos a l'euru públicu a la solombra de sueldos y dietes a partíos políticos, de les sovenciones a los medios de comunicación y de los salarios de l'Alministración.