30/6/07

El PSOE ciarra les negociaciones pal tratu de gobienu al refugar Izquierda Xunida la cabera propuesta de los socialistes



Javier Fernández, secretariu xeneral de la FSA-PSOE, dio anuncia que los socialistes dan por zarraes les negociaciones empobinaes a formar gobiernu con Izquierda Xunida-Bloque por Asturies-Los Verdes y aseguró qu'el PSOE formaría un gobiernu minoritariu que cuntará col sofitu de 21 de los 45 diputaos de la Xunta Xeneral.

La cabera propuesta que los socialistes ficieron a la coalición IX-Bloque-LV, foi la de xestionar prauticamente los mesmos recursos de les dos conseyeríes con que cuntaba na pasada llexislatura pero repartíos en tres conseyeríes; esti ofrecimientu, que asemeyaba un intentu de comprar les voluntaes de IX con un conseyeru de más y tola burocracia y puestos políticos que conlleva una conseyería, foi refugáu pola Comisión Executiva de Izquierda Xunida que al paicer valoró que nun había aumentu de poder sinon de "xiringuitos".
Amás, la coalición aspiraba a la Conseyería de Mediu Ambienti y a la de Cultura, les dos más averaes a les propuestes del so Programa Elleitoral.

La prepotencia socialista, el so conceutu patrimonialista del poder en Asturies y la so incapacidá pa convivir n'un espaciu de mayoría plural, como tuvo demostrao na cabera llexislatura, ye'l resultáu de la aventura qu'emprenden en solitario.

La postura d'Izquierda Xunida aneciando qu'entovía tan dispuestos al tratu, más qu'una postura de "diálogu", paeznos de "claudicación" y debieren dexar claro que a partir d'agora son y fadrán oposición na Xunta Xeneral.

En resume, les consecuencies d'esta situación son:
  • Gana Asturies.
  • Tamién ganará Izquierda Xunida.
  • OTRU TRATU YE POSIBLE... de izquierdes, plural, asturianista y nacionalista.

No hay comentarios: